вторник, 19 августа 2014 г.

Папа Франциск розповів про те, чи легко бути популярним

Папа Франциск провів прес-конференцію на борту літака по дорозі з Південної Кореї до Італії 18 серпня.


Один з журналістів пригадав, як натовп у Ріо зустрічав понтифіка вигуками «Франческо, Франческо!», на що папа відповідав «Христос, Христос!». Журналіст поцікавився, як живеться з такою величезною популярністю.

Папа Франциск:
«Не знаю, як вам сказати. Я живу дякуючи Богові, що Його народ є щасливий. Я дійсно роблю це, сподіваючись на краще для народу Божого. Живу у великодушності по відношенню до людей. В середині ж я намагаюся думати про власні гріхи і помилки без потішання себе, бо знаю, що це не триватиме довго. Два чи три роки, а потім – до Дому Отця. Не розсудливо вірити в це. Я проживаю це як присутність Господа у Його народові, Який використовує Свого єпископа, пастиря людей, щоби багато чого зробити. Живу так більш вільно, ніж раніше. Раніше я був трохи наляканий».

Фото: Alan Holdren/CNA
Повний текст прес-конференції

Комментариев нет:

Отправить комментарий