пятница, 4 сентября 2015 г.

Майдан. Історична памʼять: фотовиставка Якуба Шимчака


9 вересня, в середу, о 19:00 в Києві відбудеться відкриття виставки фотографій Якуба Шимчака (Jakub Szymczak), який знімав події на Майдані 11–16 лютого і 19–23 лютого 2014 року за редакційним завданням найбільшого католицього журналу Польщі «Gość Niedzielny». Організатор: Інститут релігійних наук св.Томи Аквінського за участю консула Польщі Кшиштофа Савіцкого. Запрошуються всі зацікавлені!

Гості:
  • Якуб Шимчак автор робіт , лауреат конкурсів репортажної фотографії (Grand Press Photo, BZ WBK Press Foto та інші)
  • Анджей Граєвські – головний редактор журналу «Gość Niedzielny»
  • Войчех Суровка ОР – директор Інституту релігійних наук

Адреса: вул. Якіра, 13 (ст. м. «Лукʼянівська» або «Дорогожичі», їхати до зуп. «Вул. Якіра»), поверх 2 Інституту релігійних наук
Виставка працюватиме щодня з 10 до 21 години до кінця жовтня. Вхід вільний.


«Я намагався виконувати свою працю без емоційного включення, хоча кожного разу, коли бачив підстрелену людину, молив Бога про її життя. Коли бачив загиблого, молився за його душу. Мене туди посилали не революцію робити, але лише знімати. Захисники Майдану вимагали від мене того, аби фотографував, часто навіть кликали нас, щоб робити фото жертв. Знали, що якби не медіа, не журналісти, їхня справа була би давно програна».


«Я не військовий фоторепортер, а в четвер був на війні. Бачив десятки жертв, смерть, кров, плач. Не був готовий до таких кадрів, однак  мені вдалося опанувати емоції і страх та просто фотографувати. Я собою задоволений. Відчуваю, що це мене змінило, однак ще зарано підбивати підсумки. Напевно не маю наміру змінити свою професію, і якщо знову потрібно буде поїхати кудись, де стріляють, то зроблю це знову».

Комментариев нет:

Отправить комментарий